regnet bara öser ner

blä vilket tråkigt väder det var att vakna till idag grått å regnigt det blåser säkert oxå, med tanke på att det är i Linköping man bor...

Jon håller på att fixa å greja här inför helgen bravader kryssning till Riga, en anningens avis är jag på honom
men jag har en massa annat kul som händer systeryster kommer efter lunch :)

ska bli mys med en riktig tjejhelg bara hon och jag
kommer säkert bli en del shopping (iaf för henne jag har inga pix) ikväll eller imon fundera vi på badhuset å leka av oss ordentligt å känner jag oss två rätt blir det nog lite desperate oxå

å min nya mobil kommer nog idag med åhhh vilken toppen helg det kommer att bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0