Bond

kvällen igår var great glögg, spel å underbara vänner, är så glad att jag flyttade hit ni gör livet enklare
samtidigt sakna jag det som var, men jag vet att mina riktiga vänner de kommer alltid att finnas där Jag älskar er!

jag måste varit trött på senaste tiden vaknade inte förrän halv tolv idag heller gahh fattar inte vad det är med mig.

försökt plugga balkis idag kommit längre än vad jag var igår iaf så på G kan man väl säga

kom precis hem från Bio med älksling vi såg nya Bond filmen, helt okej enligt mig även om Jon inte gillade den lika mkt han sakande alla effekter å special grejer som Bond bruka ha
på vägen dit pajjade min cykel kedjan hoppade så Jon fick sjutsa mig nästan hela vägen å jag trodde aldrig vi skulle hinna men vi hade gått om tid
så bidde bussen hem för mig, älsklingen cyklad eå skulle plocka upp min cykel på vägen hoppas den står kvar å att det går lätt att fixa sen

ska mysa i soffan sen med lite glögg innan det blir sängen för imon ska jag upp strax innan 8 för att plugga projekt med Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0