uteservering

gjorde super god mat innan, kul att prova ngt nytt, blir lätt samma annars

Mia ringde precis innan vi åt  frågade om vi skulle med till Hg(student puben här i Ryd)
aldrig fel med lite trevligt sällskap så vi nio traskade vi bort
tog på mig för lite kläder men vill man vara fin får man lida pin hihi
blev Cola för mig eftersom jag fortf går på antibiotika, blä, drack visserligen vin igår men jag glömde helt bort att jag fortf åt på kuren ajabaja!

var en anningens kallt ute men ska det vara sommar så är det hihi

kom precis hem nu mummsas det på chips ska kolla klart på 27 dresses sen sova, upp vid 6.45 imon gahhh men på söndag då ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0