underbar morgon

det är så skönt att vakna av sig själv å sedan ligga kvar i sängen
precis en sådan morgon har jag haft idag :)

ska gå till bussen om en halvtimme ungefär
opponering på B-uppsatsen som gäller, spännande
hoppas vi inte få allt för mkt kritik

sen är de styrelsemöte å sim, en lång onsdag som vanligt alltså men bara nästa onsdag med sen för sen kommer simmet sluta halv åtta så då kommer jag kunna åka med åtta tåget å vara hemma vid 21, en hel timme tidigare åhhh helt underbart, till hösten ska jag heller inte ha ngt sim, kommer sakna det, men inte de sena kvällarna vill jag lova

å ute är det sol häligt, kanske blir en solig fredag med så vi kan gå på utekravallen utan regn denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0