underbar hemmakväll

jag är verkligen helt fast i Gossip Girl, bara tre avsnitt kvar att se nu
måste hitta en annan serie att glo på sen....
kanske ska ta Gilmore girls, missat många av avsnitten, eller OC en favo

Sex and the city är oxå en sån serie som jag verkligen skulle vilja se,
få fundera lite

blev super god mat idag, å sen lite chippa hihi
nu ligger jag i sängen med datorn, älsklingen kollar på ngn Indiana Jones film
inget för mig så lite mer egentid, köpte nya Cosmo idag med så ska läsa lite i den med

imon ska jag försöka hinna ner på stan å köpa blommor till balkongen
sen till Norpan för att fixa med Gyckel-dm hmm undra hur många som kommer att komma egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0