tröttis, njuter

blev film för oss ikväll eller för Jon jag somnade ganska fort, zappade över till schlagerna ibland, vaknade kanske till fattade att det inte gick så bra å att Ryssland vann dock inte en anning om hur låten gick.
Rädda menige ryan har jag sett innan, nu blev det knappt fram till nyheterna, att vara borta 12 timmar på simtävling ta på krafterna trots att det var lugnt idag, att hela tiden koncentrera sg och vara fokuserade gör att man bli trött

imon väntar en suuupeeeer lång sovmorgon, vilket troligen innebär att jag vakna alldelse för tidigt, dock inte som när jag var liten å vaknade flera timmar innan de kom in å sjöng för en hihi
imon vaknar jag nog dock inte ididg för att jag är spänf över födelsedagen, utan mer för att det är ngt jag kommer på att jag måste göra eller så........

Morsdag imorgon, troligen ringer mammsen mig  så få gratta henne då, bruka inte köpa ngt, jag är ju född på morsdag så jag är hennes present varje år hihi

nu orkar inte ögonen mer dax att stänga av å få min skönhetssömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0