simmet

så var man hemma igen efter lite simträningen, nä tror inte att jag var i vattnet, kanten som gäller för mig hihi
tyckte verkligen synd om barnen idag, det var riktigt kallt å de är så små utan underhudsfett....
tur att det är inne på onsdag å fredag
till helgen är det tävling ute i Linkan, tur jag bara ska vara med en dag, ifall det blir regn är det sol är de redigt nice att vara på tävling

satt med uppsatsen innan med med Cilla, gick fin fint, lite kvar att fixa med sen ska den lämnas in :)

blir lite mer pill på den ikväll + lite med projekt 2, älsklingen är på ngn fadderi/festeri fest så vi får väl se när han kommer hem, blir tidig säng gång för mig upp vid 6 imon gahhh orkar inte

nähä en timmes plugg sen lite tv mys, hmm vad ska jag äta???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0