shopping

hade info inför vår VFU som jag troligen kommer att ha i vår
just nu låtar det åt vara på kommunen, hem hemma, men vi få se

efter det tog jag, Cilla å Mia en tur på stan och bort till Hamnen för att titta på Götheborg eller hur de nu stavar det hihi

sen glass å lite mer shopping, gahh spenderade alldelse för mkt pengar, köpte en vit tunika, vitt linne + vita leggins, ska inte ha de ihop :)

hemma nu börjat kolla på 27dresses bra slapping film än så länge
ska strax gå bort till affären, handla lite inför kvällen, vet dock inte vad vi ska äta
+ att jag ska lämna in mitt paket med kläder som ska skicka tillbaka, hoppas byxorna passar denna gång

älsklingen har fortf tenta han är så duktig, ikväll är det mys + tidig sänggång, ska på tävling imon

nähä affären var det ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0