ny vecka

måndag igen å det var verkligen segt att gå upp, eller egentligen har jag fortf inte gått upp, ligge ri sängen med datorn och läser inför projekt 2... gahh en massa som ska läsas å jag fatta inte hälften
hoppas vi reder ut detta

föreläsning vid 15, tänkte inte gå först trodde den skulle sluta 17 å då hinner inte jag till simmet, men nu stod det att den är slut 16.30 perfa för mig, annars gå jag nog i pausen

denna veckan är det Triaden, ska bli skoj, ska iaf gå på kravallen hade jag tänkt, ska hjälpa till på sittningen innan så blir nog att jag stannar kvar

annars inga större planer, ska nog vara hemma i helgen, känns som att det kan behövas

denna helgen å veckan som var har det varit väldigt mkt tid borta å det tär på mig å vårt förhållande

Nu är bokningen av resan nära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0