ny bikini

blev lite shopping idag, var väl egentligen inte riktigt meningen
ny biknini från stadium till mig :)
99:- delen tycker jag är ett väldigt bra pris, kanske inte bästa kvalité men troligen kommer den inte få badad så mkt i sommar.... :(

älsklingen köpte två t-shirts
inne på Ikea bidde de ljus till kandelaben, samt ett underlakan då det var rea :)

skönt att vara ute å cykla med, had emin nya vita tunika den är verkligen underbar :)

ny har vi precis ätit äppelpaj med vaniljsås å druckit jordgubbssmothie underbart gott i värmen, borde väl sitta ute nu men efter brännan igår så håller jag mig lite inne idag
tror jag ska kolla ett avsnitt av cashmere mafia, å se hur det är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0