lördag

det har verkligen blivit en ny vana det här, att ligga i sängen med datorn innan jag går upp
tanken var att jag skulle åka till Norpan å fixa med gyckel-dm, men det här j***a urinvägsinfektionen vill inte ge med sig, hmm när är det värre så man kan få en tid på V.C??

igår blev det en massa Gossip girl, avsnitt 17, någon som sett det 18:e det ska visst vara det sista, men jag hitta det inte :(

ska ner på stan å köpa blommor till bakongen idag sen fixa med det, sen är de slappis som gäller, blir trött av det här så få ta de lugnt, nu när älsklingen har en cykel igen så borde vi allt cykla ner på stan, hmmm
våga jag det? Jon är inte den bästa cyklisten, han har haft cyklen i typ en vecka å redan cyklat å vält hmmm

nu är det dax för frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0