inte tid med det här

den smärtan som jag vaknade med vill jag inte känns igen, kännde mig invalido till tusen, ryggen värkte och jag kunde knappt röra mig.....
vet inte om det beror på urinvägsinfektionen eller att jag legat illa i natt
hoppas verkligen på det sist nämnda. Njurbäckeninflammation har jag verklogen inte tid med
men imon blir det attr inga V.C nu ska jag ha antibiotika, orkar inte med det här, druckit en massa äcklig, dyr tranbärsjuice.....

hade tänkt cykla ut till Tornby idag behöver toalettborstar (spännande va) å kolla lite annat smått å gott på Ikea
men vet inte om min kropp riktigt klara av det idag, blir nog en dag i sängen soffan... där det gör minst ont iaf

de kör en massa Gossip girl på femman I like :)

lite B-uppsats måste fixas idag med

å slänga skräp vi får väl se hur detta ska gå hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0