härlig kväll igår, det känns idag...

Kravall på Trappan igår, mkt trevligt å helt klart överförväntan
jag har ju inte direkt ett Trappan fan och det var verkligen längesedan jag var där på en utekväll
så positivt överraskad. Bra ordnat med livéband som körde härligt covers, ja det blev lite AfterSki känsla :)

förfest med ettorna, trevligt

idag är jag mer eller mindre halvdöende, hade basgrupp vid 8 imorse tack å lov att jag sov hos Hanna
var hemma vid 11 legat i sängen hela dagen å växlat mellan att sova ¨å titta på Gossip Girl

ska strax gå å handla, idag är det mysfredag som stå på schemat, inga måsten alls
ska laga god middag, tror det få bli köttfärslimpa med oliver å feta, klyftpotatis å Tatziki mumma

vill ha mat nu faktiskt, få se om älsklingen kan slita sig från MarioKart hihi

förhoppningsvis blir det mat runt 19.30 gahh länge tills dess men men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge

hoppas ni får en mysig fredag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0