en solig födelsedag

för 22år sedan kom jag till världen, det var faktiskt oxå en söndag å mordag, jag är verkligen mammas flicka

ingen som sjöng för i morse är nog bäst så¨hihi

JOn är världens underbaraste, fick en stor kandelabel i silver som man kan ha på golvet Me like alltid velat ha en, först ville jag ha en som man ha på bordet sen inåg jag att jag inte ha ngt bra bord att ställa den på köksbordet eller soffbordet känns lite fel, så denna var perfa :)

ska ner å fixa ljus till den snart få bli en cykeltur i den härliga sommarvädret, ska försöka lägga bort solglasögonen å få bort de fina märkerna hehe

ikväll ska de ätas äppelpaj mumma :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis grattis på födelesedagen kram Elin

2008-05-25 @ 13:24:16
URL: http://elinzamba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0