en bra dag

ja idag är det en bra dag, allt flöt å bra i skolan, inte van vid långa dagar eftersom vi inte bruka ha så mkt schemalagt, men idag är jag inte ens trött, mest glad :)

hade GIS-lab vilket var väldigt intressant och ngt som jag tror vi kommer ha nytta av, behöver nog dock få utökade kunskaper. Fundera på att läsa en grundkurs i det på distans till hösten , eller ta det nästa år efter examen

börjat fundera på praktik med, ev. blir det hem hemma på kommunen läste lite och de har tagit fram ett intressant dokument gällande hållbarutveckling
varit inne å kollat lite på länsstyrelsens vattenvårds sidor med i Halland å Kronoberg så ska nog kontakta dem med.

sen beror mkt på hur jag ska göra med MFS å så....
den som lever få se

nu ska jag bege mig till CIlla ska dricka ett glas vin glo på tv å leka i ngn lekpark hmmm kan mna tro att jag snart blir 22......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0