cykeltur

fick med älsklingen på en härlig cykeltur. skönt väder ute å de svalkade gått att cykla, jag måste säga att jag gillar att cykla hellre det än att gå :)

kul att göra ngt tillsammans med, inte en massa annat som stör bara vi och våra cyklar

nu ska jag försöka plugga lite, ska skriva kort om de modeller vi valt att titta på i projektet, ska iaf skriva om den ena idag, sen ska det plockas i köket,, ser ut som ett bombnedslag... gahh

måste boka tvätttid med lakan å handdukar ska tvättas innan hemresan, åhh den närma sig verkligen längtar

ellie ringde innan ¨å jag längtar än mer till Gotland :) snart midsommar


nähä plugg en stund till

å ni som missat Gossip girl, nytt avsnitt ikväll kl.20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0