1,5 vecka kvar

förstå inte varför jag alltid vakna så tidigt så där någongång mellan 5-6. det bästa vore nog att gå upp då för sen när klockan väl ringer är jag super trött. konstigt det där.

fast idag var det ändå ganska lätt att gå upp, vaknade innan klockan ringde å kunde ligga å dra mig, mys
nu är det verkligen bara 1,5 vecka kvar i skolan å jag njuter av den tanken, hoppas vi kan jobba på bra med projektet så det bli klart i veckan *hoppas hoppas*

idag är de resurs på projekt 2 10-12, bruka sluta tidigare beroende på hur mkt frågor vi har, sen ska vi jobba med projektet.
Har sim 16-17 ute hoppas solen vill titta fram då

ikväll blir det plugg har varit super lat i helgen så har endel att ta igen

nu är frukosten uppäten så bästa att fixa till sig, måste ju gå till bussen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0