söndag

så var det söndag igen och det har börjat bli dax att börja ladda för en nya vecka, den sista på denna kurs
idag ska jag till Norrköping å Bowla med mina simmare, ska bli mysigt, göra ngt annat än att simma
sen blir det MAX-möte så lär inte vara hemma förräns runt 21, eller då ska jag vara hemma för vill se wallander filmen
imon är det tidig uppstigning som gäller klockan kommer ringa vid 6.... gahhh jag orkar inte, en lång dag imon, basgrupp 8-10, sen ska vi skriva klart debatten, sen sim så hemma vid 20 eller nått orkar inte

nu ska jag fixa till mig å sen åka, bussen går 14.09

ska försöka blogga igen när jag kommer hem

hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0