snö

oj vad mkt snö det har kommit, känns lite konstigt med tanke på att det flera dagar mer har kännts som att våren är på G
utanför vårt hus åker några barn pulka, ser verkligen härligt ut, vill jag med göra, eller helst av allt åka skidor, men det får nog vänta till nästa säsong

ska strax bege mig till bussen å åka till Norrköping, ska på sittningsmöte inför tredagars festen som är i maj
ska bli roligt, dock lite segt att ett möte på min "lediga" dag, hade jag mått som igår hade jag inte åkt, men nu känns de en anningens bättre så lika bra att åka

efter mötet ska jag skriva min opponering på en annan grupps debattartikel, ska vara inne vid 17,men börjat lite smått nu så de ska nog gå bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0