schemafri

äntligen hade jag möjligheten att sova ut riktigt ordetligt, men när J:s kolcka ringer vid 7 å han sedan är upp å dona för att gå till skolan vid 8, hinner jag vakna till......  vid nio tänker jag att det är lika bra att gå upp, men somna till sist om och sov till 10, nderbart, hade dock tänkt sova längre men pluggångesten tog över

måste läsa inför litt.sem, paniken där ligger i att komma på diskussionsfrågor.... gahhh

måste även plugga inför basgruppen, ibu:n ska in imon vid 20, men åker hemifrån vid 9 imon å vet inte när jag kommer hem så lika bra att göra klart den idag, handlar om befolkningsutveckling, intressant å jag tror att jag har hittat en hel del bra litteratur :)

så plugg som gäller fram till 16, åker sen till Norpan å gå på sektions.utb..... var på den i höstas men då var det en hel dag så troligen har jag varit med på det mesta.... men men alltid lär jag mig ngt nytt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0