påsken

så var vi tillbax i Linköping igen, efter en helg i smålandet, en intensiv men underbar sådan
kom till Alvesta vid halv nio i torsdags morgon åkte med pappa till Ljungby handlade mat å sen begav vi oss till västkusten och Halmstad, älskar denna stad, fast kanske inte lika mkt under denna årstid som under härliga sommardagar

vi besökte Jon mormor, fikade  en massa, sen blev det en shopping tur utan några inköp
å begav oss sedan till Jons bror med familj, Lovis har börjat gå och är underbart söt, lekte en massa å var glad hela tiden :) lite fika blev det även här. Sen hem till Jons föräldrar i Lagan å åt lite middag, sen åkte jag in till Ljungby igen å till min älsklings vän Hanna, tjabbade en massa, kollade skola, Hanna ska söka till hösten å pratade en massa minnen. Mest Thailand eftersom Hanna å  Jonas begav sig dit i lördags, en anningens avis är man ju...........

fredag innehöll ett besök på Ikea med mammsen å pappsen, trevligt
sen middag hos Jons föräldrar + två av hans bröder, trevligt :)

lördagen var fde middag med mammsen å pappsen sen begav jag mig till Sofie som oxå var hemma från Umeå underbart att träffa henna :) å alla andra som var där, blev en hel del simning som pratades eftersom det var en del gammla simmare med alltid trevligt att prata minnen, Madde å Lina var där med har saknat er!!!!

å så fick jag påskägg av mammsen hon är underbar, å en parfym :) älskar min mamma

sen cyklade jag hem i kylan, ingen lust att gå ut, inte råd till det heller, sen skulle vi upp vif 7 i morsen så sängen lockade mer!

ja usch vad tidigt det var idag, tåget gick halv nio i morse, men skönt att vara hemma i lägenheten redan vid halv elva , idag har vi bara slappat, älsklingen har varit duktig å pluggat, borde jag med, men ska allt ta tag i de imon

hmmm undra om de är ngt bra på tv nu, ska lägga mig i soffan å vara ännu mer slappis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0