ledig

ingen skola idag å de samma gäller för mogondagen, imon ska jag verkligen unna mig en riktig sovmorgon
planerna för dagen är att möta Karin på stan strax efter tre, fika å kolla i stadens butiker
sedan ska jag nog försöka plugga, hade vatt über skönt att få klart IBU:n idag så kan jag vara ledig hela dagen lång.

Älsklingen hade tenta idag i miljö hihi den borde ju jag ha gjort, håller tummarna för att det gick bra
så nu är vi hemma båda två vet inte när det hände sist, underbart att ha honom i min närhet

sitter i soffan å glo på tv å slö surfa underbart, längesen man kunde göra de utan att känna strssen av att man ska iväg till skola eller sim eller ngt möte

om det varit sol idag hade detta varit en helt underbar super dag, men men inte kan man få allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0