idag känns de bättre

mår mkt bättre idag jämfört med igår
lite ont i huvudet å lite seg men det få gå

sittningsmötet var väldigt givande, det kommer vara en 3dagars fest i Norrköping som Trappan å alla avgående festerister håller i, jag är med i sittningsgruppen. Fulsittning innan kravallen är de som gäller, med sporttema kan bli hur kul som helst

pluggade med Mia å Karin på Zenit, skrev våra opponeringar, känner mig en anningens hård, men samtidgt är det ju de jag tycker

nu börja man kunna andas ut på riktigt, imon är de kursutvärdering å på torsdag åker vi hem hem
ska bli skönt att bli lite ompysslad

fick förresten erbjudande om sommarjobb idag, samma som förra året (vikariesamordnare på ett ålderdomshem) det var jättekul förra sommaren med kommunens personalavdelning frågade mig före, känns helt underbart när de ringer å fråga om man vill komma, eftertraktad :) måste ju betyda att de gillade de jag gjorde förra året, känns great

nu ska jag lägga mig i sängen å glo på One Three Hill blev besatt efter att den nya säsongen började i söndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0