hemma igen

kom precis innanför dörren efte en tur i stan
fikade med Karin på Steves torr jag det hette inte varit där innan (har ifs inte varit på så många fik i den här staden), super mysigt å gott fika man kunde äta med till ett mkt bra pris, ska jag allt prova ngn dag.
 Bidde lite impuls shopping med
Boken Geographica endast 149:- tidigare 269:- är ett uppslagsverk över världens folk å länder
ett turkost skärp från Lindex 5:- få se om de kommer till användning ngn gång
mascara 60:- tidigare 95:- så fynd där med

jag älskar när man kan fynda hmmm undra hur mkt jag sparade in egentligen, vet inte vad skärpet kostat tidigare..... fast hade inte detta varit på rea hade jag säkert inte köpt ngt

nu ska jag försöka ta tag i pluggandet å läsa i min nya bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0