hemma igen efter trevlig promenix i solskenet

det blev en tripp till Tornby med älsklingen idag, faktiskt hans förslag att vi skulle gå, inte ofta han vill det :)

härligt solsken ute, blåste dock lite mkt så hade nästan behövt mössa, underbart, känner mig mkt piggare nu

kollade på ny TV mest en dröm, men alltid kul att titta, kollade även på ny dator till mig, vill ha en lite laptop som är lätt att ta med sig

köpte en grillpanna å lampor

nu ska jag slappa framför tv:n, lämna in IBU:n som jag skrev igår, plocka ur diskmaskinen å rensa i köket å vardagsrummet

kanske blir det att kolla melodifestivalen ikväll, men inget jag tittar på slaviskt..... kanske är de ngt bättre vi kommer titta på, vi få se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0