fredag kväll

så var det fredag kväll igen, idag har jag verkligen inte gjort ngt vettigt.....  eller jo de klart jag skrev klart en usel IBU
bara en massa babbel men men orkar inte idag... känns som att jag alltid säger så nu för tiden

nu vankas det mat, kasslergratäng inte gjort den innan så vi få se hur de smakar, de luktar gott iaf... ska väl inte säga att jag gjort mat, mer Jon som gjort den

ska på bio ikväll kvart i nio börja den, lite sent enl mig men det ska bli trevligt

underbart att det är ytterligare en ledig dag imon, å då har jag verkligen inget plugg

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej, hoppas att du får en bra fredagkväll :}

2008-03-14 @ 18:43:57
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0