uppe först

kunde inte sova mer troligen för att jag fundera över vad jag glömt att packa ner, samt att det blir alldeles för varmt å ljust på morgonen under denna årstid för att sova.

tror det blir att hoppa in i duschen sen fixa fram frukost, vi kommer nog försöka komma iväg i hyfsdad tid idag, har en del att fixa hemma inför syrrans 18års kalas imorgon, ska bli kul. Några av kusinerna kommer bland annat syskonen Segemalm, har inte träffat Axel som föddes i påskas å Karl har jag bara träffat en gång Erik har jag träffat lite fler gånger så det ska verkligen bli jättekul, måste ladda kameran å klicka en massa bilder på dem, som jag kan titta på då vi inte ses så ofta

missa ju tyvärr Axels dop då det är på midsommardagen å vi är då på Gotland, men ska försöka åka hem till dem å hälsa på någon dag, de har fixat en massa i sitt hus med som jag gärna vill se.

Blir ganska mkt släkt träffande nu, nästa helg ska vi på en annan av kusinernas studentfest :) så egn är det släktklalas tre helger på raken nu hehe

undra om de andra hade tänkt gå upp snart?

duschen för mig iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0