tid

ojoj hinner å orkar inte uppdatera så ofta som jag skulle vilja, fullt upp hela helgen vill jag lova
i fredags blev det grill här, mys mys dock en anningens bränt men inte van vid grill ännu hihi, hoppas det blir fler kvällar så jag få öv ordentligt

i lördags blev det en lång men rolig dag var hos Kusinen som tagit studenten å firade honom, massa mat kanske inte riktigt i min smak dock men men, blev mest lek med små kusinerna, klättra på berget, bygga tågbana å en massa annat, mys mys , körde nästan hela vägen både dit å hem, bra att köra lite eftersom jag knappt aldrig gör det annars...

igår var en riktig mys dag med älsklingen, slappisar hela dagen lång, promenad, å spel å god mat med Jons föräldrar på kvällen sen, saknar redan honom han jobba kväll/natt hela veckan, så ses först på torsdag

jobb idag inte hunnit med så mkt, var med när de skulle välja nya gardiner, fick välja åt mammsen som var ledig idag, sen var det personalmöte så tiden rann bara iväg idag, lunch med Sofie med på gamla Zeus vet faktiskt inte vad det heter nu förtiden......

ikväll har jag inga direkta planer, kanske lite fotboll, eller lite skolläsning har tänkt att jag ska försöka läsa lite under sommren så blir det förhoppningsvis lättare att komma igång igen till hösten

snart midsommar med, längtar om tusan Gotland ska bli underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0