telefonkö

gahh blir så tröttt på alla dessa telefonköer, först telia å nu the phonehouse, för ngt som egn inte berör mig
fått brev från telia gällande ett abonemang mitt namn ej efternamn min adress, men söker man på nummret är det inte min adres som kommer upp, så nu måste jag ringa till phone house å prata med dem, lika bra kanske vill inte få en massa räkningar sen

idag ska det städas här hemma mamma å pappa kommer vid 18 s¨då ska allt helst vara klart

bli nog en promenix i solen oxå, för lite ny energi

nähä undra om jag får prata med ngn

var tvungen att lägga på för det ringde i andra phonen, var om mitt jobb ska börja på måndag klockan 8, kommer vara själv under fm för de ska på ngn utb eller ngt jaja det går ju säkert bra hihi

så nu är det 12-14min vänte kö blääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0