student

jaha idag är de då tre år sedan jag var student, eller kanske inte exakt på dagen, men typ :)
alltid kul å se alla de glada, minns själv hur lycklig jag var

nästa år är det syrrans tur :) ska bli super

ingen direkt jag skulle fira idag, imon springer två gammla simmare ut i Ryssby så jag å Sofie ska ta oss en tur dit imon tänkte vi eller hem till dem blir det nog, de spriner ut redan vid 14 har jag för mig, bäst att jag jobba då skulle jag tro :)

kusinen tar studenten imon med men de bor inte här så de ska ha lite fest för släkten på lördag, blir jag å mammsen som åker från familjen, Jon ska på ngn festival eller vad jag ska kalla det, Syrran är i Hultsfred å pappsen skulle vara hemma å göra ngt, inte lätt att hålla reda på alla

Jon ska nog komma en runda sen han skulle hem till ngn som tog studenten, hoppas han kommer ganska tidigt jobbigt att inte ses som vi bruka, inte för att v ses jämt annars men iaf varje dag, nu blir det inte det. Men hade mys igår åt god mat å bara va, det är verkligen lyx för mig.

nu ska jag hjälpa mammsen att fixa kvällsmat å mat som vi kan ta med imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0