stolt

idag var det som sagt sponsorsim, mina simmare var verkligen super duktiga, simmade hela timmen och alla över 2000m :)

imon gör jag mitt sista pass med gruppen, blandade känslor inför detta, hade gärna verlat vara kvar men just nu finns inte tiden tyvärr, men simningen kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta och jag vet att den alltid kommer finnas där, känns som att jag prata om min kärlek, min simning är en av mina kärlekar och en vädligt stor del av mitt liv

kolla desperate nu å dricker lite vin å njuter, imon är sista dagen i skolan :)

på torsdag kväll kommer mamma å pappa åhhh vad jag längtar de har inte varit här sen i slutet av förra sommaren å då hade vi knappt kommit iordning så det ska bli underbart å se vad de tycker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0