sommartecken

ja det finns verkligen många, ett började idag, Allsången hihi, jag kan inte låte bl att tycka att det är lite små mysigt, idag var en bra artist med Miss Li, åhh vilken energi, hade så gärna velat se henne live i sommar hon är på turne med Lasse
men alla datum på lämpliga platser krocka med annat, förhoppningsvis går det fler tåg, ja det skulle jag ju allt tro

efter besöket hos optikern idag blir jag väldigt sugen på nya glasisar, Gina Tricot har faktiskt en väldigt fin kollektion till ett bra pris, hoppas de har den här i Ljungby
fundera på att ha lite mer markerade denna gång. Ska allt gå ner å låna hem några par denna eller nästa vecka

nu ska jag sova, ska försöka gå till jobbet tidigare imon, hade behövt sluta tidigt på fredag
sömn är ett måste för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0