skilsmässa på sommaren

ja det är vad min mamma säger om mig å Jon hihi
ja det känns ju faktiskt lite så, han sov här natten mellan tisdag-onsdag ja då kom han vid 2 tiden när jag sov som skönast, märkte knappt att han kom, han märkte nog knappt när jag gick vid 7-8-tiden heller. Sen tog vi en tur på stan på lunchen i en sisådär 20minuter, ja det var vad vi ses
men det känns ganska bra ändå, sakna honom ngt otroligt, men samtidigt ta vi vara på den tiden vi har tillsammans på ett bättre sätt
Sen är det troligen bara nästa vecka med som han jobba kväll/natt
sne vet han inte hur det blir

hoppas vi kan ses mer sen, när vi inte ses längtar jag än mer till resan då ska vi vara tillsammans å njuta å rå om varandra, det ska bli underbart

längtar så mkt efter dig å resan, 1,5månad kvar typ lite mindre

i helgen ska vi ses igen visst med en massa andra människor, men så underbart det ska bli att ha dig i min närhet, kommer kännas mer som vanligt så där underbart

tror inte ngn kan förstå hur mkt Jon betyder för mig, utan han vore livet inte mkt väret just nu, han förstå mig, han lyssna på mig, han trösta mig, å nä jag bestämmer inte över honom, hur kan någon säga/tro det, ngn som inte känner oss, ngn som inte vet hur vi ha det i vardagen, ngn som inte vet vad vi gått igenom, det är för mig en gåta, men jag orkar inte riktigt bry mig, alla få ju ha sin åsikt.....

nähä vad jag babbla på.sova kanske, ska nog allt läsa  lite i min bok först
köpte en ny idag men först måste ju denna läsas ut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0