Ljungby

så var det så kallade sommarlovet här. KOm till Ljungby i fredags efter lunch å sedan dess har de varit fullt upp

träffade Hanna, Lina å Madde i fredags mumsade på glass å jordgubbar, fick superfina presenter av Hanna, du är underbar!

igår lördag hade vi kalas för syrran 18år, min lillasyster ja det är inte klokt, massa lek med kusinerna, redigt trött efter hihi, ska bli kul att träffa dem nästa helg igen :)

idag har vi slappat hos Jons föräldra, hans brorsdotter Lovis har varit där så blev lite lek med henne, söt som socker är den ungen :)

sen åkte vi å badade i sjön ja jag badade tom, men kallt var det vill jag lova. men bäst att passa på inte vet vi när det blir fint igen så man kan bada

nu börja det närma sig sängdax upp å jobba imon, men ska med dem på ngt seminarium å grejs så blir en slapp fm hihi, mjukstart tror jag är bra

hade hoppats att jag skulle få ner Greys avsnittet från i veckan men internet går allt för sakta här så få ta det imon förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0