glasögonen

blir lite lätt irriterad på Synsam
de ska ha Gina Tricots kollektion enl info gällande återförsäljare, men icke, de visste verkligen ingenting om det
fick ingen hjälp heller direkt gahh, hittade heller inga fina som jag vill ha
fundera på att köpa på nätet en på jobbet som gjort det, väldigt mkt billigare, kanske kan bli två par då hihi
men så säger de att de kosta 200 pix för att få sitt recept å hon visste inte hur det var om jag går till en annan synsam butik gahh blir ju hel galen
kollade deras hemsida nu å där stå de att jag kan få min journal, inget om att det skulle kosta ngt....
mailat kundservice nu iaf så få vi se hur det gå

hittade ett par snygga båga när jag var med mamma hos hennes optiker så hoppas jag kan få mitt recept så ska jag kolla där annars blir det kanske internet glasisar

ikväll ja vad ska jag hitta på funderade på att gå till Hembygdsparken men nja vet inte.
kanske glo på Greys som syrran fick hela första säsongen

lite mat vore ju faktiskt inte fel nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0