behöver sova

ja det känns verkligen å jag ha bara jobbat en dag hur ska detta sluta, pratade med Jon å han var lika trött han hehe illa av oss att inte orka med detta, jag ahr ju inte gjorts speciellt mkt ändå idag men alla intryck å allt nytt som jag ska hålla reda på trötta verkligen ut vill jag lova...

spelat lite badminton med mammsen idag roligt, men vi behöver verkligen träna, glad ingen såg oss idag, när jag var yngre spelade vi en hel del på sommrarna, å då gick det så mkt bättre, så träning är vad som gäller i sommar för oss så vi kommer tillbaka till den gamla formen hehe, vi får väl se hur det gå...

imon är det jobb, sen har älsklingen lovat att bjuda mig på mat, ska bli skönt att vara lite ensamma imon kväll, blir inte så mkt av den varan nu, men det ska allt gå :)

nähä nu måste jag stänga av, så jag orkar med morgon dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0