äntligen hemma igen

varit en lång men rolig helg i Kalmar
i fredags var jag å Tora ute å käkade å tog en öl härligt i sommarvärmen
tidig uppstigning i lördags för att med buss åka till Kamar och Simiaden regionsfinaler typ lite dm för 12oy
kul att träffa lite simmare hemmifrån

mina simmare å alla andra i NKK simmade verkligen super, massa härliga pers :)

igår kväll var det vattendisco hihi

tidigt upp idag med för mer tävlingar lika bra resultat idag

men väldigt skönt att komma hem igen, varit varmt i helgen men det har jag ju knappt märkt
imon är det skola från 9 sen sim
ledig på tisdag men sim på kvällen
på onsdag är det skola 13-17 sen sim
sen SOMMARLOV snart snart är det här
blir nog tidig sänggång idag känner mig lite sömnig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0