längesedan

ja tiden till att blogg finns inte riktigt nu under sommaren, eller rättare sagt jag tar mig inte tiden, det är inget jag prioritera just nu, för det är så mkt annat som är så mkt viktigare för mig.

Att vara hemma på sommaren är underbart till stor del, klart att det är jobbigt för det är inte här jag bor egentligen jag kan inte göra som jag vill. Men att vara nära familjen är great. Trodde det skulle bli jobbigare, men att kunna växla mellan mina två familjer gör det hela enklare.

Mammsen träffar jag nästan jämt jobba ihop, luncha ihop cykla till och från jobbet ihop, ute å går efter jobbet eller hitta på ngt annat skoj. Vi har verkligen skoj ihop älskar mammsen min. Njuter av tiden vi har nu för till hösten blir det inte allt för ofta som vi träffas ska dock försöka komma hem hem lite oftare nu då jag inte ha ngt sim borde tiden finnas

Om nästan exakt två veckor landar vi i NY om jag längtar? ja det kan ni ge er fan på
sista rycket på jobbet hm dagis kanske det kan kallas, ska bli skönt när tanten inte är där mer
hemskt att tänka så men en på jobbet är så falsk å elak, står inte ut med sådana människor....

nä nu ska jag slö surfa läsa cosmo sen sova, upp tidigt imon igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0