pluggis

så var jag hemma igen
gick ganska fort att fixa med Powerpoint presentationen, jag ska prata om våtkompostanläggningen å dess miljöeffekter... orkar dock inte ta tag i det nu, pluggar inför basgruppen istället... blir tokig på frågeställningen, när jag läser den nu tolkar jag den inte alls så som vi diskuterade igår... men men jag gör väl så gott jag kan så får de bära eller brista
fikade med de andra innan i Baljan, skönt att slappa lite
sen ner till stan å hämtade ut Kent biljetterna *Längtar*

så nu är de då plugg som gäller... hela kvällen..... blir nog en paus för Betty sen å lite mat jag som ska fixa å diska med... blä längtar till diskmaskinen kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0