måndag

måndagar är alltid sega, framför sig ser jag en lång vecka, med en massa inplanerat
men när jag varit i skolan en stund inser jag att det här inte är så farligt
Ny kurs är alltid kul, nya basgrupp och nya utmaningar
just nu är vi inne på ämnet geologi, intressant, och är finns en del kunskapsluckor
har lånat en bok som jag tror kan vara riktigt bra
Ny basgruppen verkar oxå helt okej, tror det här kan bli bra :)

sen kan man ju undra varför man alltid är så duktig i början av en ny kurs hehe
redan börjat plugga inför nästa basgrupp
+ att jag beställt en bok och skrivit ut en artikel till det första litt.sem :) stort + i kanten :)

simmet idag gick bra, barnen är dock lite flammsiga och ta det inte på så stort allvar
men det går fort åt andra hållet

påvägen hem pratade jag med min Hanna..... snart kommer hon å vi ska på Kent tjihoooo vad jag längatr
en paus en vardagen

nu hör jag att maten börja bli klar i köket, ska se vad det är för mumisgt älsklingen lagat till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0