lycklig

det blir inget Australien, vilket känns väldigt bra
visste inte alls hur jag skulle reagera på beskedet... men jag blev inte ens lite ledsen....(  å jag kan bli väldigt hysterisk om det inte blir som jag vill) jag är bara lycklig nu,  kanske var det så att jag inte ville åka innerst inne... inte vet jag... men lycklig är jag... dock väldigt fundersam över de val de gjort... iaf 2 av dessa... att inte S får åka är en skandal... han är en av de få som verkligen förtjänade de, som skulle gjort ngt bra av det, vars studier hade blivit ngt bra men men sånt är livet


nu planeras en härlig resa med med älskling i slutet av sommaren innan vi går in på vårt sista år... New York lockar enormt mkt så förhoppningsvis blir det de, ska bli underbart att resa bort vi två

sugen på att åka skidor igen med.... hmm skulle kanske boka in sig på en resa.....
får ju nya skidor snart :)

söndags slappis idag, mat å vin hos mia igår :) tack för en toppen kväll
lite plugg idag med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0