kanske sova

ikväll hade jag ju tänkt plugga, det gick väl mindre bra får jag erkänna
älsklingen hittade på någon ny rätt med pasta, bacon, tomat sås å en massa anna gojja
å jag blev mkt positivt överaskad det smakade gottigt
efter maten blev det en soff kväll med Guldbagge galan... har inte så mkt att säge om den eftersom jag typ var på bio 1gång förra året å såg inte så mkt ny film på DVD heller... jag gillade Arn och den fick ju lite priser
Darling borde man kanske se... fick en massa priser.... bruka tänka så efter galan sen blir det aldrig av

nu tror jag allt jag ska hoppa i säng.... ögonen orkade inte riktigt hålla sig öppna när jag låg i soffan innnan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0