fredag

äntligen har fredagen kommit och min helg har börjat
ändå gick jag upp redan vid 9, kanske pga den ganska så tidiga sänggången, klockan var nog inte ens 23...
dagen igår var lyckas geologiexkursion hela förmiddaen, intressant och lärorikt, men även väldigt fin och vacker natur. Vi kollade in olika bergarter, vilket betydde att "bestiga" ett berg hihihi, nä men nästan ganska så högt var det iaf :) sen blev det även att undersöka olika jordarter mm
kvällen igår innebar Pubrunda för ssk och at nollan satt på Palace, mys mys var det
hemma vid 22 ganska lagom med tanke på att jag gick upp 6.15 igår

Idag blir de slappis och träffa Cilla, ska fila på B-uppsats idéen, så nu måste jag sätta mig med det lite innan

simtävling imon så ingen sovmorgon sen få vi se vad som händer på kvällen och på söndag, det står än så länge skrivit i stjärnorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0