framtiden

att ha något att ser framemot gör dagarna så mkt enklare
att vi nu planera en resa till sommaren känns underbart och jag tror våren kommer gå i ett högt tempo
våren brukar ju gå fort.... lite ledigt där å lite där, sen hönder det mkt mer, när det börja bli varmt blir det grillning å mysiga fester ute... det längtar jag efter

just nu ser jag framemot nästa vecka Hanna min darling kommer vi ska gå på Kent tjihooo jag längtar verkligen!
sen blir det troligen lite shopping å så med :)

till helgen blir de 30års-fest i K124 ska bli skojsigt :)

idag är de skola som gäller 13-15
sen B-uppsats med Cilla 15-17
å föräldramöte i simmet 18.00
å sen simträning 19-20
ev. åker jag hem lite tidigare... har en massa plugg.... men samtidgt är de bra att vänta på tåget för då kan jag läsa en massa....

jag ser framemot framtiden den ser ljus ut kan jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0