2008, julen å nyår är över... nya tag nu

de senaste veckorna har sprungit iväg i 110
julen var toppen, träffat familjen, vännerna och övrig släkt
ja släkt har verkligen träffats, på juldagen åkte vi till mormor för fika (jag, mamma, pappa å älsklingen) å där var alla mostrar, morbrodern, med respektive å barn. Var evigheter jag träffade flera av dem
den yngsta K, som fyllde 1 i oktober var första gången jag träffade *skäms*
ja hela släkten var där utan mina två syskon..... men de träffade jag ju ändå
på annandagen blev det Halmstad med Jons mamma å pappa, å där var en massa av hans släkt, som jag inte träffat innan, så nu har jag nog träffat hela hans släkt.
Julen i övrigt blev det den 23 med hela min familj, den 24 blev det en blandning, men Jons famij där alla bröderna var hemma å lite med min familj + en moster och kusin hos mormor
juldagen hängnades även åt mina älskade vänner då det traditionsenligt var utgång
Var med älsklingen Hanna innan förfest hos Sorken,,,,,
vin å lite annat blev det
EN UNDERBAR kväll jag sen ska glömma

redan dagen innan nyår begav vi oss hemåt igen från att ha varit hem hemma :)
Nyår firades i Lambohov hos C och C.
en toppen kväll, med underbart god mat, trevligt sällskap, trevliga samtal, gott å dricka

sen var det uppackning, tvätt å packningen som gällde

den 4januari begav vi oss till Alperna, kort kan jag väl säga
en massa snö
underbar åkning
solen såg vi ett tag iaf
tidiga morrnar för att vara först ute i backen
sittning
trevligt sällskap
en massa åkning med älsklingen
söndriga skidor..... men innan dess var de underbara vill ha tillbax dem!!!!! åka mer på dem

så nu är vi hemma igen sedan en vecka
skolan har kommi igång eller avslutas kanske är rätt ord, kurs 6 har avslutas, har dock enn ex.sem kvar

igår storstädades det här hemma underbart när det var klart
hoppas jag kan lura Jon till Ikea idag  vill köpa lite nya saker nu ju :)

Ipod touch är beställd :)

imon tar vi nya tag på Kurs 7

långt men det var ju ett tag sen, ska bli bättre på att uppdatera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0