skoltrött

redan gått halvtid på min utbildning, men just nu vill jag bara att den ska ta slut, känner mig fruktansvärt skoltrött, å inte alls motiverad till att plugga, även om det vi just nu läser om är intressant (socioekonomiska utv.teorier, resursbas å sånt), inte min hemmaplan som naturvetare men ngt jag vill lära mig mer om.

v.8 var vi schemafria härligt härligt det behövdes kan jag lova, var dock inte ledig utan skrev en massa synopsis, nöjd över vårt resultat, å ska imon opponera på det, ska blir intressant

var hem hemma en sväng helt underbart ladda batterierna lite även om det blev att gå upp 7-8 varje dag
Ullis med H å hennes mor en väldigt trevlig utflykt vill jag lova, en massa bra fynd å sånt som kanske egn inte behövs....

nu är det en massa skola som gäller, i påsk åker vi hem hem igen, ska bli skönt
i sommar blir det Ljungby å jobb kommer sakna lgh men ska ändå bli skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0