Fettisdagen

vilken underbar dag att vara schemfri på, kan man passa på å ta en mysig fika med en mumsig semla, det är iaf min plan för dagen
dock gick min plan inte riktigt som jag hade tänkt, fm hade jag tänkt ägna åt läsning av "The selfish gene" en för övrigt bra bok för att vara en bok till ett litt.sem. Men nä inte har har de blivit mkt läst.... kollat bloggar, suttit vid msn å kollat lite till B-uppsatsen har varit mer intressant...
Nu ska jags trax fixa lunch, älsklingen kommer hem...
ska läsa en sida eller två innan bara... så jag kan bege mig till Campus å Larm med gott samvete, detta följs av den efterlängtade fikan
Sen ska jag dejta Cilla för lite B-uppsats snack... imon ska vi diskutera idéer i basgruppen

i kväll måste jag sätta mig med sektions budgeten å bokföringen.... gahh det hänger verkligen över mig

Nä nu över till "The selfish gene"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0