småland

härligt att vakna till en vit trädgård jag har mitt sovrums fönster här hemma ut mot trädgården och skogen

igår firade vi mormor i liten skala roligt att se hur hon bor nu å träffa henne.¨
på lördag blir det större firande med hela tjocka släkten

idag är det plugg som står på schemat inte allt för motiverande men det måste göras så är det bara, men är en svår uppgift och jag har svårt att veta hur mkt de vill att vi ska skriva och reflektera kring de olika frågorna.8 frågor jag har gjort nästan 2 helt klara å börjat på två till gahh det är ju inte ens hälften

borde skotta snö med ska ut å fixa det sen tror jag allt hehe roligare än att plugga.
om jag skulle ta lite kaffe å lite lunch oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0