listan

medan jag fundera på vad jag ska skriva
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det jag spontant kommer på är att jag var i N.Y

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga att hålla

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaopps

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
Frankrike (å en del på vägen dit), USA.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
träffa mina vänner hemifrån mer, träffa familjen mer

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
5-15/8 kan inte välja ut ett

8. Vad var din största framgång 2008?
att jag klarade yterligare ett år på uni. och att jag snart är klar

9. Största misstaget?
säkert gjort en massa men ingen jag kommer på nu

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Tror jag klarat mig från det mesta i år, förkylningar är nog det ända men det kan jag ju leva med 

11. Bästa köpet?
datorn tror jag

12. Vad spenderade du mest pengar på?
resa och elektronik om jag tänker på det roliga, annars är det nog räkningar (men det vill jag ju inte tänka på nu)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
resan till N.Y

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I´m yours Jason M Raz

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ungefär de samma, men helt klart övervägande glad

16. Vad önskar du att du gjort mer?
gett mer komplimanger och andra små saker som jag vet gör andra människor glada

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
sånt vill jag inte tänka på

18. Hur tillbringade du julen?
jag kommer tillbringa julen lite här och var
Dagen innan julafton: Med Hanna, Madde å Lina vi ska ha en egen uppersittarkväll å vinna en massa på bingolotto
Julafton: hos mamma å pappa å en stund hos Jons föräldrar
Juldagen: Jons föräldrar med hans syskon
Annandagen: hos bordern min med familjen

19. Blev du kär i år?
jag var kär när året började och jag är det fortfarande

20. Hur många förhållanden?
samma som när året började :)

21. Favoritprogram på TV?
 desperate housewives om jag ska välja ett

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nä det är så dumt att hata

23. Bästa boken du läste i år?
har mest blivit kurslitteratur i år, men jag läste stieg Larssons första bok i Millenium serien å den gillade jag

24. Största musikaliska upptäckten?
inte en anning

25. Något du önskade dig och fick?
min plånbok och den stora kandelaben  är det första jag tänker på, tack älsklingen

26. Något du önskade dig men inte fick?
inte vad jag kan komma på

27. Årets bästa film?
hmm inte sett så mkt nu film, såg Little Miss Sunshine vet inte när den gjordes men den gillade jag verkligen

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
det var en söndag å jag var på simtävling dagen innan, så jag var nog hemma å umgicks med Jon

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det ka alltid bli bättre men jag är nöjd med året, helt klart

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
en blandning av snyggt och bekvämt

31. Vad fick dig att må bra?
Jon, vännerna, mammsen

32. Vem saknade du?
Hanna om jag bara får välja en, men jag saknade alla vänner hemmifrån som jag inte kan träffa varje dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0