lättad för en stund

lämnat in min reflektion för HBV.modellen nu det är en modell som SMHI använder kan jag väl kort å gott säga
känns som en oerhörd öättad att kunna lämna en sak bakom sig
lämnade även in tv frågor på miljöbalken så nu känns det inte lika jobbigt
även om den närmaste veckan kommer innebära en hel massa plugg, bara inse att det kommer vara så
men om en vecka då är jag hem hemma å myser
blir att fixa julklappar då finns inte tid till det nu å jag måste prioritera plugget å att vara hemma å fixa å dona inför min tripp hem hem

nyår ska även firas ett drygt dygn efter att vi kommer tillbax å planen är att vara här så vill ha en del fixat inför det med

idag unna jag mig lite soffmys å glo på tv surfa samtidigt det gäller ju att vara effektiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0